سینما بلاگ

وبلاگ گروهی اعضای(سلبق) کانون فیلم و عکس دانشگاه آزاد همدان - اخبار سینمای ایران و جهان - معرفی نقد و بررسی فیلم

سینما بلاگ

وبلاگ گروهی اعضای(سلبق) کانون فیلم و عکس دانشگاه آزاد همدان - اخبار سینمای ایران و جهان - معرفی نقد و بررسی فیلم

سینما بلاگ هشتاد و نه

درود به همه دوستان کانونی و غیر کانونی !

قصد داشتم زودتر از اینها بنویسم که خوب خودتان بهتر میدانید روزهای عید چطور سر آدم شلوغ میشود ، البته چند روزی هم در سفر بودم که مزید بر علت شد. بماند ، امیدوارم تبریکات تاخیر دار (!) من رو پذیرا باشید.


اما یک نکته مهم !

دوستان همونطور که میدونید سینما بلاگ از بهمن ماه پارسال راه اندازی شد و تا امروز ۶۲ مطلب توسط اعضا منتشر شده که بخش زیادی از این مطالب نوشته ها و نقد های خود بچه هاست و همین ارزش و اهمیت کار رو بالا میبره و یکی از اهداف تاسیس وبلاگ گروهی هم همین بوده که اعضای کانون بتونن آزادانه دیدگاهاشون رو در مورد مسائل مختلف خصوصا سینما منتشر کنند. اینجا قرار نیست دایرة المعارف سینما باشه بلکه رسانه ایه که ما آزادانه نظرات خودمون رو اعلام کنیم و همینطور به نقد همدیگه و مسائل مختلف بپردازیم پس از همتون چه قدیمی ها و چه کسانی که در آینده عضو میشن می خوام که بیشتر مطالبی که ارسال می کنند به قلم خودشون باشه.


سینما بلاگ و اکران.

همونطور که در شماره های این ترم هفته نامه اکران دیدید نوشته ها و نقدهای بچه ها در سینما بلاگ به انتخاب مسئولین نشریه در هفته نامه چاپ شد و بعضی مطالب هم توسط دوستان فقط جهت منتشر شدن در نشریه ارائه شد. از همه عزیزان کانونی دعوت میکنیم که مطالب مفیدشون رو در زمینه های مختلف برای انتشار در نشریه به کانون ارائه بدهند که البته برای اینکار بهترین روش عضویت و نوشتن مطلب در سینما بلاگ هست ، چراکه هم کار برای نویسنده و مسئولین نشریه راحت تر خواهد شد و هم اینکه مطلب ارسالی با قرار گرفتن روی وبلاگ ماندگارتر شده و مخاطبان بیشتری پیدا خواهد کرد. به هر حال از هرنوع همکاری شما با نشریه استقبال میکنیم و امیدواریم با کمک شما هفته نامه اکران هم در هر شماره پربار تر و مفید تر از قبل باشد.


بیایید !

بعد از این نکته مهم باز هم دعوت میکنم از همه اعضای کانون فیلم و عکس که به عضویت وبلاگ گروهی دربیان و در این شبکه اجتماعی کوچک نقشی داشته باشند، قرار نیست بهترین نویسنده ها اینجا بنویسند ، ما میخواهیم که کنار هم و با هم سطح فرهنگی مون رو بالاتر ببریم.


به امید سینما بلاگ جذابتر و پر بار تر در سال ۸۹

نظرات 2 + ارسال نظر
م یکشنبه 15 فروردین 1389 ساعت 18:27

سلام من عید بهت تبریک می گم
امیدوارم امسال کانون فیلم یکی از بهترین سالهاشو در کنار شما دوستان خوب بگذرونه

۱۲۳ دوشنبه 16 فروردین 1389 ساعت 02:05

اینا که همش کپی پیس !!!
دلتون خوشه ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد