سینما بلاگ

وبلاگ گروهی اعضای(سلبق) کانون فیلم و عکس دانشگاه آزاد همدان - اخبار سینمای ایران و جهان - معرفی نقد و بررسی فیلم

سینما بلاگ

وبلاگ گروهی اعضای(سلبق) کانون فیلم و عکس دانشگاه آزاد همدان - اخبار سینمای ایران و جهان - معرفی نقد و بررسی فیلم

اخبارکانون

کانون فیلم وعکس دانشگاه چهارمین سال فعالیت خودشو با همه پستی بلندی هاش به پایان رسوند سالی که دست خوش تغییرات زیادی بود ا 

اولین تغییر کانون فیلم رفتن رضا سروش واومدن امیرحسین سماعی بود در واقع کانون سماعی شد اما این تغییر بااومدن مسعود کرامتی ورفتن ایشون امیر حسین سماعی هم رفت بارفتن امیرحسین قرعه به نام من افتاد تاکانون فیلم به راه خودش ادامه بده اما توی راه ناهموار دوستانی همراه ما بودن که اینجا باید ازتک تکشون تشکر کنم  

جناب آقای دکتر حسینی معاونت محترم فرهنگی دانشگاه  

جناب استاد  کمالیان واحسان کاووسی که (امیدوارم دردانشگاه بوعلی موفق باشه) 

اماتشکر ویژه میکنم از دوستای کانونیم 

شهرام طالبی - بهمن بیگ محمدی - مهدی اوقان (دوستای که ازاول کانون تا بحال همراه کانون بودن) 

حسین طاهری - سجاد جمشیدی ( که نشریه کانون باهمت این دوستان رتبه دوم ودرمنطقه ۵دانشگاه به خودش اختصاص داد)

محمد خطیبی - علی وزینی - مهدی وکیلی (شاخت کلیپ - طراحی بنر وپوسترهای تبلیغاتی کانون وعکاسی کانون(زوم) بعهد این دوستان بود )

وتشکرویژه می کنم ازسعید صادقی مجری خوب برنامه های کانون که شاهکارهای زیادی برای کانون داشت  

وتشکر میکنم ازتمام دانشجویان پسری که در برنامه های کانون فیلم حضور داشتن

                ==========================================

همچنین تشکر ویژه دارم از تمام خانومهای کانون  

خانوم کاظمیان که با فعالیت زیاد بخش خانومهای کانون روفعال کردن  

خانوم فتحی که ترم گذشته مجری کانون بودن واین ترم بخش تئاتر کانون وفعال کردن 

خانومها اسکندری ونوذری که دربخش تبلیغات کانون فیلم فعالیتهای زیادی انجام دادن  

وهمچنین ازتمام دانشجویان خانومی که در برنامه کانون فیلم حضور داشتن تشکر میکنم 

 

 در آخر لازمه از آقایان الماسی (مدیر روابط عمومی دانشگاه ) - رشیدی (حراست دانشگاه ) 

و جناب آقای نشاطی ( مدیر محترم ساختمان عباسپور ) کمال تشکر رو داشته باشم

 

  

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 10 خرداد 1389 ساعت 22:51

زنده باد میثم حبیبی گل

مهدی وکیلی سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 10:12

میثم حبیبی می خوامت اساسی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد