سینما بلاگ

وبلاگ گروهی اعضای(سلبق) کانون فیلم و عکس دانشگاه آزاد همدان - اخبار سینمای ایران و جهان - معرفی نقد و بررسی فیلم

سینما بلاگ

وبلاگ گروهی اعضای(سلبق) کانون فیلم و عکس دانشگاه آزاد همدان - اخبار سینمای ایران و جهان - معرفی نقد و بررسی فیلم

فیلم «رونوشت‌ برابر اصل» کیارستمی در میان ‌10 فیلم دیدنی کن

عباس کیارستمی فیلمساز نام آور ایرانی با فیلم ((رونوشت برابر اصل)) برنده (خوشه طلایی) مهمترین جایزه جشنواره بین المللی فیلم وایادولید ۲۰۱۰ اسپانیا شد. 

«رونوشت برابر اصل» ساخته «عباس کیارستمی» محصول کشورهای (ایران - فرانسه - ایتالیا) است که طبق جدیدترین اخبار امشب ساعت 19 به وقت فرانسه برای اولین‌بار در جشنواره‌ی فیلم کن به نمایش درمی‌آید و فردا نیز جلسه‌ی مطبوعاتی آن برگزار خواهد شد و فردا و پس‌فردا نیز دو نمایش خواهد داشت.

این فیلم ، اولین اثر کیارستمی است که در خارج از ایران ساخته شده و در بخش رسمی کن به نمایش درخواهد آمد.

ژولیت بینوش و ویلیام شیمل در این فیلم که در توسکانی ایتالیا فیلمبرداری شده است بازی کرده‌اند.

سال گذشته نشریه ایتالیایی «سینمای اروپا» که پشت صحنه‌ی فیلمبرداری این فیلم رفته بود نوشت: «این فیلم که از ابتدای ژوئن در شهر توسکانی ایتالیا مقابل دوربین رفته، اولین فیلم «کیارستمی» است که در خارج از ایران ساخته می‌شود و کمپانی «MK2» فرانسه به‌همراه «آنجلو بارباگالو» تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارند. »

داستان رونوشت برار اصل درباره نویسنده‌ای است که کتابش برنده جایزه بهترین ترجمه سال شده است. او برای انجام مصاحبه مطبوعاتی به فلورانس آمده و عنوان می‌کند ایده کتابش را در فلورانس به دست آورده است. در این سفر او با زنی که صاحب یک گالری آنتیک است، آشنا می‌شود و بحث‌های متعددی درباره اصل‌بودن و کپی‌بودن اشیای عتیقه میان آن‌ها انجام می‌شود و .... »

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد