سینما بلاگ

وبلاگ گروهی اعضای(سلبق) کانون فیلم و عکس دانشگاه آزاد همدان - اخبار سینمای ایران و جهان - معرفی نقد و بررسی فیلم

سینما بلاگ

وبلاگ گروهی اعضای(سلبق) کانون فیلم و عکس دانشگاه آزاد همدان - اخبار سینمای ایران و جهان - معرفی نقد و بررسی فیلم

تشکر نامه

درود بر دوستان کانونی و غیر کانونی !

تعجب نکنید که چرا اینقدر دیر دارم مینویسم و اینکه به قولم عمل نکردم و برای اکران نیامدم که دلیل موجه دارم. اگر مورد قبول واقع نشد گواهی پزشکی و چند کیلویی گچ هم همراه هست ! اما در این چند سطر، فقط تشکر می کنم از همه دوستان که حسابی به زحمت افتادند و بنده را شرمنده کردند ( خواستم اینطور رسمی ننویسم نشد ! ) که چون تعداد زیاد هست مجال نام بردن ( و همچنین توان ...) نیست. ان شاالله حضورا از همه قدردانی خواهم کرد و فعلا به این جمله بسنده میکنم که ایشالا توی شادیاتون جبران کنم و اینکه یک دنیا سپاسگذارم. اگر فرصتی دست دهد که می دهد از جزئیات اتفاق پیش آمده هم خواهم نوشت.

اگر کوتاه مینویسم به بلندی خودتان ببخشید که این چند کیلو قدری از چند کیلو بیشتر است و نمیگذارد !  شاعر میگوید : غم سنگینی گچ را ، دست شکسته میداند !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد